Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

hhgjhgjhg

Maniek1970

Co myślicie o FxPro?

Recommended Posts

Witam!

Ciekaw jestem Waszej opinii o brokerze FxPro - chodzi mi o konto real. Chciałbym też prosić o poradę, czy mam prawo do reklamacji i zwrotu pieniędzy od brokera, jeśli powołam się na jakieś fachowo nazywające się uchybienie, choć taki bezczelny trick mozna okreslić jako zwykły "przewał". Opiszę historię, która zdarzyła się wczoraj:

Mam konto real u FxPro. Już kilka razy spotkałem się podczas gry u nich ze sztuczkami niby natury technicznej - nie wpuszczali mnie w pozycję lub nie wypuszczali z niej, jeśli była korzystna dla mnie. Jakims dziwnym zrządzeniem losu nie miałem tego typu problemów włażąc w nieudane pozycje. Pisałem do nich już raz żadając oddania mi 25$, które straciłem, gdy przez kilkanaście minut nie pozwalali mi wyjść z korzystnej dla mnie pozycji, aż z plusa zeszła na minus. Nie odpowiedzieli mi wtedy na ten email, a ja nie znając brokerów MM lepszych od nich, pozostawiłem u nich konto.

Dziś, kiedy wszedłem w pozycje Kup, i juz po paru sekundach byłem kilka pips (9-10) na plusie dzięki wybiciu spod linii oporu, zrobili taki trick, że pozycja przez 2 minuty była w trakcie otwierania się, ale się nie otworzyła. Nie działała tez mozliwość anulowania zlecenia. Z tego względu nie zdążyłem postawić SL- bo przecież w ogóle nie miałem dojścia do jakichkolwiek działań.

Po tych 2-óch minutach otrzymałem komunikat, że transakcja została zaakceptowana i pozycja okazała się... juz zamknieta, choć ja jej nie zamykałem, bo przecież nawet się nie otworzyła.

Zobaczyłem, ze jestem stratny 18 $, zaś w historii rachunku okazało się, że wchodziłem na Sprzedaj i złapało mi SL. Oczywiście dokładnie na samym szczycie - maksimum tego wybicia. Dlaczego broker zajmuje się takim draństwem? Fałszuje nawet dokumenty gry - historię rachunku! Na pewno nie osobiście i odręcznie, ale moim zdaniem może mieć tak ustawiony software, by robił tego rodzaju sztuczki. Czy przysługuje mi jakieś prawo do reklamacji w tej sprawie? Co moge zrobić, oprócz tego, że tym razem zamykam swoje konto u nich, bo na trzeci "przewał" już nie pozwolę.

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj regulamin, ale zakładam, że będzie tam, że nie odpowiadają za problemy z otwarciem pozycji itd.

Jeżeli Ci się nie podoba, to zawsze możesz zmienić brokera.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja taka jak ta opisana przez Ciebie nie powinna mieć miejsca i wiadomym jest to, że tego typu głosy raczej nigdy nie przemawiają na korzyść jakiegokolwiek brokera. Nie znamy jednak stanowiska drugiej strony oraz wszelkich potrzebnych szczegółów, dlatego też ciężko jest się wypowiadać.

Na forum jest raposo, który pewnie będzie miał więcej do powiedzenia w związku z omawianym problemem. Poczekajmy na niego, gdyż możliwe jest, iż wtedy będziemy mieli pełniejszy obraz całej sprawy.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Widzę, że zostałem publicznie wyzwany do tablicy tak więc się zjawiam :).

Maniek1970,

Prawdopodobnie pisałeś do mnie wczoraj (przedwczoraj?) maila, na którego dość wyczerpująco starałem się odpowiedzieć. Może go nie otrzymałeś? Daj znać jeśli tak było, a prześlę go ponownie.

Ogólnie rzecz biorąc sprawa może okazać się o wiele bardziej złożona, niż się to wydaje. Bardzo często spotykamy się ze skargami na różnych brokerów, nawet tych z którymi nie współpracujemy, jednak problemy te zawsze wynikają z wad danej firmy (np. niestabilne serwery) czy z ich złych praktyk (utrudnianie gry) ale z przyczyn czysto technicznych.

(wszystko opisałem Ci w mailu)

Dopowiem jeszcze tylko krótko o reklamacjach. Jeśli występują problemy z połączeniem bądź realizacją zleceń wynikające ewidentnie ze strony brokera to taką sytuację można reklamować i pierwsze kilka takich sytuacji zawsze rozpatrywane na korzyść klienta. Mówię kilka pierwszych ponieważ po każdej reklamacji klient informowany jest o możliwości telefonicznej zamknięcia bądź modyfikacji zlecenia, z czego w takim wypadku należy korzystać. Tak oficjalnie jest też w regulaminie jednak powszechnie wiadomo, że nie wszyscy je czytają dlatego też stosowane są "taryfy ulgowe". Niestety technika rzecz zawodna i czasem tak się dzieje. W wypadku gdy winę ponosi łącze internetowe klienta to niestety reklamacja nie zostanie uznana i wtedy już trzeba sobie radzić innym łączem internetowym (zawsze warto mieć dwa niezależne) bądź właśnie dzwonić na wskazany numer do Trading Desku.

Rzecz jasna broker nie może rekompensować strat, które powstały na skutek przerwania kabla od internetu.

Co do celowego utrudniania gry przez brokerów typu MM (wbrew pozorom STP też nie dają spokojnie spać ;) ). Polityka jednego brokera może być całkiem odmienna od innego brokera. W swojej karierze przerobiłem już hmm... Około 20 (może więcej?) brokerów na rachunkach rzeczywistych. I z całym obiektywizmem mogę powiedzieć, że w FxPro klient jest na bardzo dogodnej pozycji w porównaniu np. do tego z czym możemy mieć do czynienia np. u niektórych polskich brokerów. Więcej wyjaśniam w mailu.

Tyle w nie tak krótkim skrócie ;).

Pozdrawiam.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dziękuję za wyjaśnienie sytuacji. W pamieci jednak zachowałem to, że - jak to opisałem - pozycja nie otworzywszy się ani na sekunde, okazala sie juz zamknieta i to z powodu złapania SL. Jeśli otwierałem ją z ręki widzac jak zaczyna sie przebijać przez linie oporu, to kiedy mialem postawic ten SL, skoro ona otworzyla sie tylko pro-forma, dzieki czemu zaistniala w historii rachunku z kierunkiem odwrotnym do tego, jak ja otwieralem. Dlatego ja nie rozwazam spraw łączy internetowych tylko perfidię firmy, która kusi sie na głupie 9 pips=18,40$. To, ze udokumentowana jest ta pozycja inaczej, nie przejmuje mnie, bo ja umiem ocenic to, jak wobec mnie postapili. Dlaczego takie wypadki nie zdarzają sie w druga strone, zeby to oni pisali do klientów o zwrot kasy, która przepadla firmie przez błędy techniczne?

Nie napisałem do nich jeszcze tylko z jednego powodu - za słabo znam angielski zwiazany z foreksem, by zrozumiale opisac im co reklamuje. Jeśli którys z Panów moze mi pomóc w załatwieniu tej reklamacji u FxPro, to byłbym za to bardzo wdzieczny. Nie chodzi nawet o tą skromną kwotę 18-tu $. Nienawidzę firm, które uważają, że są wszechmocne i bezkarne. Jak pogardliwy stosunek musi miec FxPro do przecietnego klienta, skoro uwaza, ze mozna oszukac mnie jak jakiegos dzieciaka. Trzeba ujawniać ich przewałki i nazywac ich zlodziejami. Moze artykuł w serwisach finansowych pt. "Znany broker pokusił sie na 18 dolarów" powinien poinformowac zainteresowanych tematam forexu graczy?

Bardzo prosze wziac pod uwage to, co tu opowiedzialem, bo internet w momencie mojej gry nie szwankowal. Pozdrawiam

Mariusz

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Mamy w zwyczaju pomagać (interweniować u brokera w ich sprawach) tylko osobom, które otworzyły rachunki rzeczywiste za naszym pośrednictwem. W innym wypadku bylibyśmy nie fair w stosunku do tych, którzy tak specjalnie zrobili.

Powiem tak. Współpracujemy z nimi od samego początku ich istnienia, mamy na prawdę bardzo dużo (w dużej większości bardzo zadowolonych) klientów, którzy niemało tam zarabiają. Sami również mamy tam konta i wciąż inwestujemy. Nie było podobnych problemów typu "próba otwarcia pozycji długiej a otwarcie pozycji krókiej". Mało tego, wiem, że technicznie broker takiej możliwości nie ma (by zrobić to umyślnie). W ogóle pierwszy raz słyszę o takim przypadku. Może to być jedynie błąd techniczny platformy lub błąd klienta albo interwencja osoby trzeciej np. poprzez włamanie (nikogo nie obwiniam, jedynie rozpatruję możliwości). Czemu ustawił się SL? Nie mam pojęcia, może to działanie jakiegoś EA w tle wywołało taką akcję. Łatwo obwiniać brokera jednak szczerze powiem, że jest to w pełni bezpodstawne nie badając dokładnie sprawy, czyli logów z dziennika, skąd następowało logowanie na platformę w ostatnich dniach oraz innych czynników to sprawa obiektywnie nie jest przedstawiana.

Słusznie, że zwróciłeś uwagę na te 18$. Po co duża firma, mająca tysiące klientów z całego świata, miałaby to robić? Dla zlecenia na 0.2 lota? Mamy klientów którzy grają i 20.0 lotami to czemu tam tego nie robią? :)

Klienci Ci zarabiają niemałe sumy i nie mają podobnych (ani innych) problemów.

Jak najbardziej rozumiem, że strata, która miała zakończyć się zyskiem, boli i frustruje bardziej jednak jeśli mam być całkiem obiektywny to nie widzę w tym interesu brokera i technicznej możliwości by mógł taką sytuację umyślnie sprowokować, a jeśli był to błąd techniczny to zapis z dziennika wszystko powinien wyjaśnić i może być podstawą reklamacji.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

a ja mam pytanie dotyczące reklamacji błędnie nalicznoych środków pieniężnych.

sytacja wygląda tak, że na rachunku real miałem 100 euro i 1 otwartą pozycję, która okazała się być stratna. strata jedna wyniosła ponad 177. i tak po zamknięciu konta (brak środków) zostałem jeszcze z debetem 77, po wpłacie kolejnych 100 euro debet został pokryty, a do gry zostało mi 21 euro.

pytanie więc brzmi jak złożyć reklamację w tej sprawie?

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam,

a ja mam pytanie dotyczące reklamacji błędnie nalicznoych środków pieniężnych.

sytacja wygląda tak, że na rachunku real miałem 100 euro i 1 otwartą pozycję, która okazała się być stratna. strata jedna wyniosła ponad 177. i tak po zamknięciu konta (brak środków) zostałem jeszcze z debetem 77, po wpłacie kolejnych 100 euro debet został pokryty, a do gry zostało mi 21 euro.

pytanie więc brzmi jak złożyć reklamację w tej sprawie?

pzdr

Jeżeli w regulaminie jest mowa o debetach, które mogą np. powstać przez lukę cenową, to wg mnie nie ma mowy o żadnej reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, jednak FxPro nie dopuszcza do ujemnego salda rachunku a jeśli takie powstanie to w ciągu kilku dni korygują wartość do zera. Jednak klient powinien wstrzymać się do tego czasu z wpłatą. Wątpię by w regulaminie coś zmieniło się w tej kwestii (a przynajmniej nic sobie takiego nie przypominam). Natomiast jeśli wpłata została już dokonana i debet się z nią zbilansował to można spróbować reklamować. Jeśli otwierałeś konto za pośrednictwem serwisu www.ForexClub.pl to do nas, jeśli bezpośrednio to od razu do brokera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Słusznie, że zwróciłeś uwagę na te 18$. Po co duża firma, mająca tysiące klientów z całego świata, miałaby to robić?

Bo tysiące klientów razy 18$ to już fajna suma, której nie zwrócą bo zawsze znajdzie się jakaś wymówka na ich korzyść. Większość ludzi oleje tą sprawę wątpiąc w powodzenie ewentualnej reklamacji.

Dopowiem tylko, że nie mam i nie miałem konta w FxPro.

Miliony klientów supermarketów, którzy są oszukiwani na wadze towarowej o 1gr każdego dnia generują .... zł dziennie :-P

Proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie pięknie, natomiast o ilu takich przypadkach z 18$ słyszałeś w FxPro? Piszesz, że ukradli te 18$ nie znając dokładnie faktów. Bardzo prosiłbym o zachowanie obiektywizmu w tej sytuacji, zamiast w ciemno psuć opinię...

Rozmawiam codziennie z wieloma klientami, którzy inwestują w FxPro, od kilku dni, miesięc i dłużej. Jakoś ludzie nadal chętnie tam grają i nie ma tysięcy (a nawet kilkunastu) skarg o utratę małych bądź dużych sum.

I jeszcze raz podkreślam (po dodatkowej konsultacji z kilkoma informatykami znającymi doskonale działanie zarówno MT4, jak i serwerowego odpowiednika), że nie ma technicznie możliwości by broker mógł umyślnie manipulować na zasadzie "klik BUY, open SELL". To może być tylko pomyłka klienta bądź jakiś bardzo nietypowy błąd MT4 ale na to pytanie odpowiedzą zapisy z dziennika.

Co do realizacji zleceń też są sposoby by sprawdzić co było przyczyną jednak fakt, że to jedyna taka skarga w ostatnim czasie sugeruje mi, że to nie był w całości problem wynikający ze strony FxPro. Doświadczenie pokazuje, że wystarczy 10-minutowa awaria serwerów brokera by otrzymać od razu 10 maili i 5 telefonów ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Widzę, że im częściej rozpatruje sie mój "przypadek", tym bardziej wydaje się on (a więc i ja) irracjonalny. Jeszcze raz proszę nie tracić czasu na racjonalne zastanawianie się nad technicznymi przyczynami tego zdarzenia, bo wszystko działało poprawnie. Wszystko mozna zracjonalizować, może nawet trzeba, gdy prowadzi się biznes. Statystycznie rzecz biorąc - mój "przypadek" nie zaistniał, bo nie miał prawa zaistnieć przy tysiącach zadowolonych klientów FxPro z całego świata.

Graliście kiedyś na ulicy w "3 karty" , w "trzy kubeczki" albo podobną grę? Oczywiście na pieniądze, przeciwko staremu fachurze samoreklamującego swoją uczciwość wierszykiem: "Firma bidna, ale solidna - raz, dwa, trzy!"

Ponieważ ludzie z tłumu widzieli na własne oczy, jak z tym frazesem na ustach właśnie wypłacił co do grosza wygraną jakiemuś facetowi - na 100% także z tłumu, jak oni wszyscy - znaleźli się w końcu chętni zarobić na "frajerze", który chyba tylko po to otworzył ten interes, żeby wszyscy go mogli ograć z kasy.

Po co to piszę? Nie żeby kogoś z kimś porównywać, a przez to oczernić. Nie. Wszelkie podobieństwa - jeśli nawet by wystąpiły, to tylko przez przypadek i w sposób przeze mnie nie zamierzony. Co innego chcę wyrazić tą historyjką o "binklarzach". Jedno wspólne wrażenie, oczywiście bardzo nieracjonalne, ale niezapomniane - jeśli widziałeś coś na własne oczy, a potem znikło...wraz z pieniędzmi z mojej kieszeni, a firma mówi, że obstawiłeś odwrotnie jak należało...Cholernie natrętne wrażenie, daję słowo! Ale pomińmy je, bo to takie nieracjonalne. A jeśli na historii rachunku stoi jak byk, że grałem Sell, to znaczy, że grałem Sell, choć zapamiętałem - chyba w stresie - że Buy. Nie wiem jeszcze jak wytłumaczyć to, skąd wziął się w tym zleceniu SL, ale nie mam juz na to żadnej historyjki, bo w "trzech kartach" nie było SL, chyba, że wypasiony SL.

Pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego całkiem fair byłoby zamieszczenie logów z dziennika z tego dnia, co dałoby namacalny podgląd jak dokładnie wyglądała sytuacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odnośnie ujemnego salda na moim rachunku w fxpro i interwencji z niej związanej.

otóż w ubiegły piątek taka sytuacja miała miejsce 2 razy. po raz pierwszy debet wynosił 77 euro, po doładowaniu 100 euro do gry zostało około 21 euro, nie interweniowałem myśląc, że debet zostanie automatycznie usunięty, a pieniądze zwrócone na moje konto. Drugi raz sytacja powtórzyła się wieczorem, tym razem debet wyniósł przeszło 41 euro. Napisałem więc do fxpro email o zaistniałej sytuacji, o dziwo w około 30 min dostałem odpowiedź, a była już godzina 22, wklejam poniżej:

"Dear Client,

Thank you for your email.

Whenever your account should fall into a negative balance, you can contact us right away and we can ask our dealing desk to correct your balance to zero.

Unfortunately our Dealing Desk have now finished for the weekend as the market has now closed, however I will ask them to correct your balance for you when they reopen on Monday.

If you have any other questions at all please do not hesitate to contact us again and we will be happy to assist you.

Kind Regards,

Lianna

Support Department"

Kwestia wyzerowania konta została wyjaśniona, natomiast szanowna pani Lianna nie odniosła się ani słowem do mojego zapytania dotyczącego zwrotu 77 euro, które zostało mi pobrane jako wyrównanie debetu, który powstał na skutek błędnego działania platformy fxpro.

Dziś rano wysłałem kolejny email z zapytaniem dotyczącym zwrotu 77 euro na mój rachunek w fxpro, tym razem cypryjska siedziba po prostu mnie kolokwialnie mówiąc olała, bo nie dostałałem, ani zwrotu pieniędzy, ani nawet emaila zwrotnego wyjaśniającego dlaczego nie zwrócą mi pieniędzy.

Reasumując, dałem się oszukać fxpro na 77 euro, nawet na taki mały kąsek się połakomili, byle by tylko napchać swoją kiesę.

Chętnie podzielę się tą historią również na forum nawigatora, żeby ostrzec innych. Niestety niesmak po takich sytuacjach zostaje...

Dzięki Panowie za pomoc.

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie narzekam na FxPro, wypłaty w kilka dni dochodzą, dzisiaj np. grałem 90 lotami i nie miałem jakoś problemu, w kilkanaście sekund weszło zlecenie, więc polecam tego brokera. Jeszcze mi nie robili żadnych problemów z transakcjami, wypłatami itp. więc nie wiem dlaczego innych mieli okradać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maniek1970,

Wszystkie logi są zapisane w folderze z MT4. Domyślnie jest to:

C:\Program Files\FxPro - MetaTrader 4\logs

Są tam pliki w notatniku z każdego dnia, gdzie była podjęta choć jedna akcja np. logowanie. Wystarczy odnaleźć odpowiednią datę, a następnie skopiować tu zawartość pliku, najlepiej zwracając uwagę o którą godzinę mniej więcej chodziło. Do porównania możesz też załączyć historię rachunku z danego dnia. Wtedy będzie jasność co kliknąłeś, jaki komunikat odebrała platforma i co zwróciła.

amerro,

Heh, szczerze powiedziawszy to powinniśmy się cieszyć, że FxPro, w przeciwieństwie do większości brokerów, nie traktuje debetu na koncie jako długu, który trzeba oddać (takie XTB ściąga to drogą sądową, gdy nie ma wpłaty przez bodajże miesiąc). Ale oczywiście w regulaminie FxPro jest tak, a nie inaczej więc korzystajmy z tego - jestem za.

Pierw uzupełniłeś depozyt i kwota została odjęta zanim ktoś dojrzał, że saldo jest ujemne i pora je wyzerować. Drugi raz jak widzisz wszystko przebiegło pomyślnie, bo załatwiłeś to jak trzeba.

rosta sprawa, uzupełniłeś depozyt za wcześnie zamiast poczekać i już w tym miejscu można było złożyć reklamację. Nasi klienci mieli już nie raz taki problem, zgłaszali nam go i w ciągu 1-2 dni sprawa była załatwiona. Bez najmniejszego problemu.

Czemu ta Pani pominęła tamtą kwestię nie wiem. Może jest leniwa, może niewyspana, może nie zrozumiała dokładnie maila. Nie wiem, nie znam jej.

Ale znów pojawiają się oskarżenia, że to broker kogoś okradł zanim reklamacja została rozpatrzona - wybaczcie ale to trochę nie fair. Może sprawa została przekazana dalej, może oczekuje, trudno powiedzieć - FxPro ma ileś tam dni na jej rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi - taki czas daje sobie każdy broker czy firma z innej branży. Jak my załatwiamy reklamacje naszych klientów w przeróżnych sprawach to nie trwa to nigdy dłużej niż 2 dni (najczęściej sprawa jest wyjaśniana tego samego dnia).

Nie będę nikogo na siłę przekonywał, że tak nie było ale na przyszłość polecam zakładać konto przez Forex Club i wtedy zamiast tylko wyjaśniać jak to mogło być, będę mógł również pomóc Wam bezpośrednio w Waszych sprawach, reprezentując Wasze interesy u brokera, a wtedy wiele rzeczy stanie się łatwiejsze ;).

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak raposo, powinienem się również cieszyć, że fxpro pozwala mi oddychać i chodzić do kibla kiedy mam na to ochotę. wybrałem tę platformę z takich a nie innych względów i byłem z niej zadowolony do piątku kiedy to dwukrotnie na moim koncie pojawił się debet.

widzisz, to jest taka sama sytuacja jak miałbym ustawiony stop loss i on by nie zadziałał, a z mojego konta zostały by pobrane pieniądze, których fxpro nie chciałoby zwrócić, choć stop loss nie zadziałał z ewidentnej winy platformy fxpro.

możesz łaskawie wskazać punkt regulaminu, w którym jest mowa o tym, że fxpro przywłaszcza sobie pieniądze klientów, którzy w wyniku błędnego działania ich platformy, za wcześnie uzupełnili stan swojego konta?

widzisz, w 30 minut potrafią odpowiedzieć nawet w piątek wieczorem na email jeżeli chodzi o wyzerowanie debetu, bo wiedzą, że klient chce spekulować dalej, a co za tym idzie wzbogacać ich kiesę, natomiast jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy, które zostały pobrane przez ewidentny błąd platformy fxpro, to nawet nie raczą napisać zdawkowej odpowiedzi typu: "nie oddamy bo...uzasadnienie..." lub "prosimy o dzień lub dwa na wyjaśnienie sytuacji" lub cokolwiek innego. dlaczego tak się dzieje? odpowiedź jest bardzo prosta - bo mają to w głębokim poważaniu.

widzisz, sprawa jest bardzo prosta do udowodnienia, bo wystarczy spojrzeć w historię rachunku i policzyć wszystkie stratne i zyskowne pozycje zaksięgowane na rachunku od momentu wpłaty depozytu, by widzieć, że w moim przypadku brakuje dokładnie 77,21 euro.

raposo - nie traktuj ludzi z góry jak kaleki, sugerując im, że bez Ciebie i Forex Club nie poradzą sobie z FxPro, bo jest to po prostu nie w porządku. oprócz Ciebie jest wiele rozgarniętych osób, które w ogóle nie potrzebują niańczenia i są sami sobie w stanie poradzić. więc przestań wykorzystywać niemal każdą możliwą sytuację do napędzania ludzi do siebie, bo w znacznej części przypadków, po prostu ich do siebie zrażasz.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

amerro,

Jak wspominałem - przez ostatnie 2 lata było przynajmniej kilkanaście takich sytuacji, którymi sam się zajmowałem, że klient uzupełnil depozyt w momencie, gdy ma debet na rachunku, a po 2 dniach środki zostały zwrócone. Wystarczyła krótka rozmowa na Skypie z brokerem w imieniu klienta. Absolutnie nigdy nie robili z tego powodu problemów. Czemu nie zwracają tego ot tak od ręki? Może inne procedury, może kto inny się tym zajmuje. Nie wiem ale jest to do sprawdzenia.

możesz łaskawie wskazać punkt regulaminu, w którym jest mowa o tym, że fxpro przywłaszcza sobie pieniądze klientów, którzy w wyniku błędnego działania ich platformy, za wcześnie uzupełnili stan swojego konta?

Zrównywanie depozytu do zera nie dzieje się z automatu. Jest to zatwierdzane ręcznie przez pracownika FxPro z danego działu, dlatego też na wyrównanie bilansu przeważnie czeka się kilka dni (co jakiś czas jest to sprawdzane), a jeśli zgłosi się to szybciej i zwróci uwagę na taką sytuację na swoim rachunku, można oczekiwać, że nastąpi to prędzej. Przypuszczam, że przez uzupełnienie depozytu i wyjście bilansu na o lub plus, powoduje, że uniemożliwia im wychwycenie takiej sytuacji, dlatego w takim wypadku potrzebna jest reklamacja.

Ale nie będę się z Tobą kłócić - Twoje dowody przeciwko moim. Taka jest Twoja opinia i na siłę nie będę próbował jej zmienić. Zaprosił mnie do wątku twórca forum bym wyjaśnił jak sprawa wygląda lub może wyglądać.

raposo - nie traktuj ludzi z góry jak kaleki, sugerując im, że bez Ciebie i Forex Club nie poradzą sobie z FxPro, bo jest to po prostu nie w porządku.

Ależ ja nie sugeruję, że ludzie są kalekami. Jednak sprawy o których piszecie, wbrew pozorom nie są tragicznymi przypadkami i jeśli na spokojnie by się do nich podeszło to możnaby je normalnie rozwiązać na korzyść klienta w 1-2 dni zamiast wyzywać brokera od najgorszych. Idealni nie są ale złodziejami też na pewno nie.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w inwestycjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sytuacja wygląda następująco po 4 dniach od zgłoszenia do fxpro reklamacji dotyczącej wyparowania z mojego konta depozytu:

3 wysłane emaile:

a) pierwszy w piątek -> odpowiedź ze strony fxpro tylko częściowa, w ogóle pomijająca wątek dotyczący zwrotu środków

b) drugi poniedziałek rano -> bez odpowiedzi

c) trzeci poniedziałek wieczorem -> bez odpowiedzi, choć zawierał treść żądającą ustosunkowania się do zaistniałej sytuacji

czyli domniemać mogę, że fxpro chce mi powiedzieć:

"Pieniędzy ci nie zwrócimy, a na twoje emaile nie będziemy odpowiadać"

pzdr

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć amerro!

Wybacz głupie pytanie, ale rozumiem, że maile pisałeś do nich po angielsku? Pytam, bo raz do nich napisałem po polsku - wydawało mi się, że mają polskich pracowników, ze względu na ich popularność w Polsce. Niestety, mam to samo wrażenie odnośnie tego, co można zrozumieć z ich nieodpowiadania na maile. Pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

amerro,

Podeślij mi na PW swój numer konta i dokładny czas zaistnienia debetu, a zobaczymy co da się zrobić.

Maniek1970,

nie mają bezpośrednio obsługi po polsku (my pośrednio jesteśmy tą obsługą), dlatego maile należy wysyłać do nich w języku angielskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...