Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

hhgjhgjhg

Damian15

Harmonic Trading

Recommended Posts

Witam,

Jestem początkujący w temacie HT.

Przeczytałem książkę Danielewicza (geometria fibo), która wprowadziła mnie w ten temat.

Jednak z jedną rzeczą jeszcze sobie nie poradziłem...

Jak poradzić sobie z zamieszaniem na wykresach?

gdy wyznaczę kilka fibo na wykresie, nie udaje mi się jasno określić POW/POO. Albo te strefy znajduje wszędzie, albo jak już uda mi się wyznaczyć konkretnie, cena nie reaguje...

coś robię nie tak :-P

Jak Wy sobie z tym radzicie? Udaje się wam znaleźć te krytyczne punkty?

Proszę o pomoc! ;-)

zamieszczam screena z moim chaosem :-P

Więc jeśli Wy byście potrafili znaleźć konkretne POO/POW na obecnym D1 NZD/USD (lub dla jakiejkolwiek innej pary- ja się dopasuję :mrgreen: ), proszę o umieszczenie screenów i jakiegoś opisu (w miarę możliwości :-P )

http://images30.fotosik.pl/224/2ae6fd41bf8d3422.jpg

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czytałem Danielewicza, ale lepiej będzie jak wypowie się ktoś stosujący HT w codziennym tradingu - mam tu na myśli nicko13.

Z mojej strony czysto technicznie. Wysypywało coś topic, więc edytowałem linka do formy tekstowej i kto będzie chciał obejrzeć screena to kliknie ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to Nicko się w tym specjalizuje i w tym siedzi. Czekamy na jego reakcje.

Pozdrawiam!

=)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

usdcaddailyem0.th.png

Sytuacja z zeszlego tygodnia.

Na wykresie widać utworzoną formację Gartleya Bullish kończącą się na zgrupowaniu zniesień <a href="http://www.forum.traderteam.pl/viewtopic.php?t=12" title="liczby fibonacciego na forexie">Fibonacci</a>ego stworzonego ze zniesień :