Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

hhgjhgjhg

rkoscinski

Twój pociąg odjechał, nie wsiadłeś :)

Recommended Posts

Taki enigmatyczny tytuł ale chciałem wiedzieć, jak sobie radzicie z taką sytuacją, że np nie wiem wyszliście na chwilę z pokoju a tam rynek idzie do góry ale wasza strategia mówi niestety Twój system mówi, że trzeba było wtedy wejść teraz czekaj na następną okazję :) Co wtedy robicie? :) Jak się zachowujecie i jak sobie radzicie? :) Ja jestem początkujący i gram póki co na rachunku demo ale właśnie mnie taka sytuacja spotkała hehe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opcje są dwie, ew. trzy.

1) plujemy sobie w brodę i obiecujemy, że już nigdy nie wyjdziemy z pokoju, gdzie jest komputer :D. Lub wyjdziemy tylko razem z nim... Opcja dość kłopotliwa, szczególnie, że rynek działa 24h/doba.

2) wchodzimy od razu w rynek po gorszej cenie. Niebezpieczeństwo jest takie, że może być juz za późno i zwiększa się prawdopodobieństwo zakończenia transakcji stratą.

3) czekamy aż sygnał będzie ponowiony. Jeśli nie to trudno. Jeśli tak to nic tylko się cieszyć ;).

Tak całkiem poważnie. Zawsze stosuję opcję nr 3. Jesteśmy tylko ludźmi, którzy muszą jeść, spać, czerpać jakąś radość z życia i jeśli nie korzystamy z automatów to ten wybór jest najbardziej racjonalny. Jak mówi stare powiedzenie "lepiej stracić okazję niż pieniądze". Nie dziś to jutro ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kiedy np orientujesz się/orientujecie się że to nie jest wasz dzień na FX. Nie wiem np po trzech czterech stratnych transakcjach powiedzmy pada stwierdzenie to nie mój dzień? Czy może w ogóle coś takiego nie ma miejsca? Sądzę, że to pytanie można podciągnąć jakoś pod ten odjeżdżający pociąg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach