Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

hhgjhgjhg

amerro

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About amerro

  • Rank
    Member
  1. amerro

    FxPro

    Jak dla mnie to koniec dyskusji, pozwoli Pan, że nie będę się więcej ustosunkowywał do Pana personalnych wycieczek. Moim celem jest wyrażenie zdania, popartego doświadczeniem, dotyczącego współpracy z FxPro MM, której rezultatem jest przestrzeganie innych użytkowników przed podjęciem współpracy z tym brokerem. Odradzam FxPro MM każdemu. Wszystkiego dobrego Panie Rafale. Powodzenia.
  2. amerro

    FxPro

    Napisałbym, że wypadałoby najpierw zapoznać się ze sprawą dogłębniej, zamiast insynuować, stosując tanie socjotechniczne zabiegi, że ktoś oczernia brokera, którego Pan reprezentuje, bo ma niepowidzenia na rynku. W moim odczuciu promuje Pan wątpliwą firmę, która prawdopodobnie wykorzysta wszystkie możliwe środki, aby skutecznie utrudniać handel na rachunkach, które uszczuplają jej konto. Zachowuje się Pan niczym bankierzy z Goldman Sachs, którzy wiedząc, że sprzedawane przez nich akcje przyniosą straty, robili to nadal dla własnego zysku. "Shitty Deal" Panie Rafale, "Shitty Deal". Kliknij by obejrzeć http://www.youtube.com/watch?v=gLx2Xc1EXLg Jak powiedział jeden z byłych dyrektorów w amerykańskim banku Goldman Sachs Greg Smith "Klienci to muppety do wyciskania pieniędzy". A to ciekawe. W jaki sposób mnie Pan poinformował, telepatycznie? Bo żadnej informacji od Pana nie otrzymałem. Mało tego, na moje zapytanie wysłane przez PM do użytkownika nemesis, który jak mniemam jest tutaj prawdopodobnie moderatorem czy jednym z administratorów, dotyczące usunięcia nieprzychylnego postu dotyczącego FxPro odpowiedzi nie otrzymałem. Szanowny Panie a co Pan rozumie poprzez poniższe stwierdzenie? Co mam Panu podać numer mojego rachunku, numery zleceń, które były rekwotowane czy `wisiały` otwarte podczas gdy FxPro urządzało sobie ze mną zabawę w kotka i myszkę odcinając połączenie? Czy może daty i godziny w jakich dostęp do platformy był odcięty (nawet do 30 minut)? Czego Pan oczekuje? Taki stan rzeczy trwa już jakiś czas. Do dnia wczorajszego przymykałem oko na całą sytuację i wmawiałem sobie, że to tylko przejściowe problemy brokera i to się więcej nie powtórzy. Myliłem się. Częstotliwość `lewych zagrań` FxPro zamiast się zmniejszać, zwiększała się, zwłaszcza w dniach kiedy z rachunku zostały dokonywane wypłaty środków finansowych. Przypadek? Bynajmniej... Co na to support FxPro? Uprzejme Panie zawsze stwierdzały, że nic im nie wiadomo o jakichkolwiek problemach technicznych, a kiedy po chwili podawałem numer rachunku, okazywało się jednak, że "jakieś" informacje o problemach jednak są, a same "zakłócenia" zostaną naprawione tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Za każdym jednym razem ta sama historia. Przypadek? Nie dla mnie. Dlatego raz jeszcze powtórzę. ZDECYdowaNIE ODRADZAM FxPro MM jako brokera. Dla własnego dobra wybierz inną firmę, a ominie Cię wiele przykrych doświadczeń!
  3. amerro

    FxPro

    Dziwne serwery z Irlandii? A co w tym dziwnego człowieku? Ja mieskzam właśnie w tym kraju i nic w tym dziwnego dla mnie nie ma. Nie znam użytkownika kowalkowskij. Spójrz na datę rejestracji mojego konta (prawie 2 lata temu się tutaj zarejestrowałem). Nie jestem zjawą. Swoją opinię na temat FxPro wyraziłem również na innych forach, aby ostrzec wszystkich potencjalnych klientów przed tym brokerem. Napiszę to raz jeszcze ODRADZAM ZDECYdowaNIE FxPro MM. Rekwotowania i utrudnianie handlu poprzez zrywanie połączeń nawet z otwartymi pozycjami, to u nich codzienność. Szanowny Panie, jeżeli jeszcze raz moje posty zostaną usunięte, to podzielę się również swoją opinią na innych znanych mi popularnych forach dotyczących inwestowania o Pana i Pańskiej firmy podejściu do krytycznych uwag skierowanych pod adresem FxPro.
  4. amerro

    FxPro

    ZDECYdowaNIE ODRAZDAM współpracę z firmą FxPro i ich platformą MT4. Utrudniają handel jak tylko mogą. Rekwotowania, a także zrywanie połączeń po kilka/kilkanaście razy na dzień (nawet kiedy zlecenia są otwarte) to norma w tej firmie. Jeżeli chcesz być nie miło zaskoczonym i rozczarowanym współpracą z brokerem Market Maker, to wybierz FxPro. Jeżeli chcesz walczyć tylko z rynkiem, a nie dodatkowo z brokerem, to omijaj szerokim łukiem FxPro. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy, aby angażować się we współpracę z tym brokerm. Raz jeszcze ZDECYdowaNIE ODRADZAM FxPro. Dla własnego dobra wybierz innego brokera.
  5. kolejna wpadka FXPRO brak możliwości połączenia z platformą fxpro przez około 30 minut (od około 19.35 - 20.05) co skutkował niemożnością zamknięcia otwartej pozycji z ręki, tylko SL uratował sytuację, gdyby platforma działała to pozycja zostałaby zamknięta dużo szybciej z uwagi na sygnał wyjścia z pozycji:/ otwarta pozycja została zamknięta na SL z zyskiem, natomiast zarobione pieniądze nie zostały doliczone do stanu konta pomimo tego, że pozycja widnieje w historii rachunku. fxpro oferuje dobre warunki handlu, które mi odpowiadają, dlatego nadal z nim jestem, nie mniej jednak radzę być ostrożnym i uważać, bo można się nie źle przejechać:/
  6. Cel został osiągnięty i takie było zamierzenie. Dziś dostałem email od fxpro, że pieniądze zostaną zwrócone. Nie dbam o to czy oni śledzą czy nie śledzą te czy inne fora, na pewno jak to nazwałeś anty reklama, którą bym im zafundował pozbawiła by ich klientów i w rezultacie stracili by dużo więcej niż 77 euro, które przywłaszczyć chcieli sobie z mojego rachunku. Obecnie jestem poza granicami Polski i mój numer jest nie aktywny. Odpisywali? Chyba w myślach, biorąc mnie na przetrzymanie (może mu się znudzi i odpuści te 77 euro). Nie dostałem odpowiedzi na dwa emaile (email nr2 i nr3) i nie znajdują się one również w folderze SPAM, co ciekawe na pierwszy email dostałem odpowiedź, która kompletnie pomijała kwestię zwrotu depozytu. I dziś po Twojej jak mniemam interwencji odpowiedź dostałem błyskawicznie. Trzeba być ślepym i ułomnym, żeby nie spostrzec, że cały ten bałagan śmierdzi z daleka. Nie zwracałem się do mojego introducera z tym, jak wspomniałem wolę działać osobiście. Tak czy inaczej raposo dzięki za poświęcony czas. Życzę powodzenia. Pzdr
  7. Emaile oczywiście pisane były w języku angiekskim. Popularność FxPro w Polsce będzie malała wprost proporcjonalnie do ilości oszukanych i olewanych przez nich klientów. Sam zapoczątkuję taki proces i dołożę cegiełkę do tego, aby tak się stało, albowiem tak właśnie się czuję -> oszukany i olewany. Jeżeli do końca tygodnia sprawa nie zostanie wyjaśniona i nadal FxPro będzie pokrętnie się wywijać od odpowiedzi na emaile i od zwrotu środków finansowych, które sobie przywłaszczyli, to podzielę się tą historią z większym gronem odbiorców na różnych forach, począwszy od nawigatora a skończywszy na bardziej niszowych. pzdr
  8. sytuacja wygląda następująco po 4 dniach od zgłoszenia do fxpro reklamacji dotyczącej wyparowania z mojego konta depozytu: 3 wysłane emaile: a) pierwszy w piątek -> odpowiedź ze strony fxpro tylko częściowa, w ogóle pomijająca wątek dotyczący zwrotu środków b) drugi poniedziałek rano -> bez odpowiedzi c) trzeci poniedziałek wieczorem -> bez odpowiedzi, choć zawierał treść żądającą ustosunkowania się do zaistniałej sytuacji czyli domniemać mogę, że fxpro chce mi powiedzieć: "Pieniędzy ci nie zwrócimy, a na twoje emaile nie będziemy odpowiadać" pzdr
  9. tak raposo, powinienem się również cieszyć, że fxpro pozwala mi oddychać i chodzić do kibla kiedy mam na to ochotę. wybrałem tę platformę z takich a nie innych względów i byłem z niej zadowolony do piątku kiedy to dwukrotnie na moim koncie pojawił się debet. widzisz, to jest taka sama sytuacja jak miałbym ustawiony stop loss i on by nie zadziałał, a z mojego konta zostały by pobrane pieniądze, których fxpro nie chciałoby zwrócić, choć stop loss nie zadziałał z ewidentnej winy platformy fxpro. możesz łaskawie wskazać punkt regulaminu, w którym jest mowa o tym, że fxpro przywłaszcza sobie pieniądze klientów, którzy w wyniku błędnego działania ich platformy, za wcześnie uzupełnili stan swojego konta? widzisz, w 30 minut potrafią odpowiedzieć nawet w piątek wieczorem na email jeżeli chodzi o wyzerowanie debetu, bo wiedzą, że klient chce spekulować dalej, a co za tym idzie wzbogacać ich kiesę, natomiast jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy, które zostały pobrane przez ewidentny błąd platformy fxpro, to nawet nie raczą napisać zdawkowej odpowiedzi typu: "nie oddamy bo...uzasadnienie..." lub "prosimy o dzień lub dwa na wyjaśnienie sytuacji" lub cokolwiek innego. dlaczego tak się dzieje? odpowiedź jest bardzo prosta - bo mają to w głębokim poważaniu. widzisz, sprawa jest bardzo prosta do udowodnienia, bo wystarczy spojrzeć w historię rachunku i policzyć wszystkie stratne i zyskowne pozycje zaksięgowane na rachunku od momentu wpłaty depozytu, by widzieć, że w moim przypadku brakuje dokładnie 77,21 euro. raposo - nie traktuj ludzi z góry jak kaleki, sugerując im, że bez Ciebie i Forex Club nie poradzą sobie z FxPro, bo jest to po prostu nie w porządku. oprócz Ciebie jest wiele rozgarniętych osób, które w ogóle nie potrzebują niańczenia i są sami sobie w stanie poradzić. więc przestań wykorzystywać niemal każdą możliwą sytuację do napędzania ludzi do siebie, bo w znacznej części przypadków, po prostu ich do siebie zrażasz. pzdr
  10. odnośnie ujemnego salda na moim rachunku w fxpro i interwencji z niej związanej. otóż w ubiegły piątek taka sytuacja miała miejsce 2 razy. po raz pierwszy debet wynosił 77 euro, po doładowaniu 100 euro do gry zostało około 21 euro, nie interweniowałem myśląc, że debet zostanie automatycznie usunięty, a pieniądze zwrócone na moje konto. Drugi raz sytacja powtórzyła się wieczorem, tym razem debet wyniósł przeszło 41 euro. Napisałem więc do fxpro email o zaistniałej sytuacji, o dziwo w około 30 min dostałem odpowiedź, a była już godzina 22, wklejam poniżej: "Dear Client, Thank you for your email. Whenever your account should fall into a negative balance, you can contact us right away and we can ask our dealing desk to correct your balance to zero. Unfortunately our Dealing Desk have now finished for the weekend as the market has now closed, however I will ask them to correct your balance for you when they reopen on Monday. If you have any other questions at all please do not hesitate to contact us again and we will be happy to assist you. Kind Regards, Lianna Support Department" Kwestia wyzerowania konta została wyjaśniona, natomiast szanowna pani Lianna nie odniosła się ani słowem do mojego zapytania dotyczącego zwrotu 77 euro, które zostało mi pobrane jako wyrównanie debetu, który powstał na skutek błędnego działania platformy fxpro. Dziś rano wysłałem kolejny email z zapytaniem dotyczącym zwrotu 77 euro na mój rachunek w fxpro, tym razem cypryjska siedziba po prostu mnie kolokwialnie mówiąc olała, bo nie dostałałem, ani zwrotu pieniędzy, ani nawet emaila zwrotnego wyjaśniającego dlaczego nie zwrócą mi pieniędzy. Reasumując, dałem się oszukać fxpro na 77 euro, nawet na taki mały kąsek się połakomili, byle by tylko napchać swoją kiesę. Chętnie podzielę się tą historią również na forum nawigatora, żeby ostrzec innych. Niestety niesmak po takich sytuacjach zostaje... Dzięki Panowie za pomoc. Pzdr
  11. witam, a ja mam pytanie dotyczące reklamacji błędnie nalicznoych środków pieniężnych. sytacja wygląda tak, że na rachunku real miałem 100 euro i 1 otwartą pozycję, która okazała się być stratna. strata jedna wyniosła ponad 177. i tak po zamknięciu konta (brak środków) zostałem jeszcze z debetem 77, po wpłacie kolejnych 100 euro debet został pokryty, a do gry zostało mi 21 euro. pytanie więc brzmi jak złożyć reklamację w tej sprawie? pzdr
×
×
  • Create New...