mihael 0 Report post Posted June 9, 2010 Witam, jestem nowy w handlu i chce kupić EA ant. Widziałem superfxrobot na www.superfxorobot.com miejscu. Widziałem ludzi, którzy mówią, że dobrze i że są z nim zarabiać. Jakie są wasze doświadczenia z tym robotem? Share this post Link to post Share on other sites
boby_fischer 0 Report post Posted June 9, 2010 Sprzedawałbyś kurę znoszącą złote jaja :D? Hm... no chyba, że zbierasz na DEPO :))) Share this post Link to post Share on other sites
krzychoster 0 Report post Posted June 9, 2010 To jest robot FiXatora. On sam twierdził, że on nie zarabia na FX z handlu walutami, tylko z handlu tym robotem. Share this post Link to post Share on other sites
boby_fischer 0 Report post Posted June 10, 2010 Z tego co pamietam działanie robota polegało na wyłapywaniu różnic w kwotowaniach różnych brokerów... a Wiec to granie tylko i wyłącznie na "ułomności" brokerów. Share this post Link to post Share on other sites
inwestart 0 Report post Posted January 8, 2011 Prawie wszystkie EA nie działają. Skuteczne tylko od czasu do czasu. Sam mam dostęp do sieci neuronowych na notowania EUR/USD i nie jest tak super łatwo jak piszą. Wyjsciem może być poglębianie wiedzy w temacie forex i samodzielne opracowanie indywidualnej strategii. Faktycznie dla początkujących jest kilka ciekawych ebooków jest w sklepie powiązanym z tym forum http://www.sklep.traderteam.pl/ Share this post Link to post Share on other sites
raposo 0 Report post Posted January 10, 2011 Nie ma się co dziwić, że typowe "masówki" nie działają. Skoro każdy może je mieć to czego oczekiwać? Że wszyscy zostaną milionerami? :) Natomiast znam przynajmniej kilka przypadków automatów, które od dłuższego czasu, mimo wszystko idą do przodu. Da się? Da, ale nie ma łatwo ;). Share this post Link to post Share on other sites