Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

hhgjhgjhg

mihael

Opinie na temat tego EA

Recommended Posts

Witam, jestem nowy w handlu i chce kupić EA ant. Widziałem superfxrobot na

www.superfxorobot.com miejscu. Widziałem ludzi, którzy mówią, że dobrze i że są z nim

zarabiać. Jakie są wasze doświadczenia z tym robotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam działanie robota polegało na wyłapywaniu różnic w kwotowaniach różnych brokerów... a Wiec to granie tylko i wyłącznie na "ułomności" brokerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystkie EA nie działają. Skuteczne tylko od czasu do czasu. Sam mam dostęp do sieci neuronowych na notowania EUR/USD i nie jest tak super łatwo jak piszą. Wyjsciem może być poglębianie wiedzy w temacie forex i samodzielne opracowanie indywidualnej strategii. Faktycznie dla początkujących jest kilka ciekawych ebooków jest w sklepie powiązanym z tym forum http://www.sklep.traderteam.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co dziwić, że typowe "masówki" nie działają. Skoro każdy może je mieć to czego oczekiwać? Że wszyscy zostaną milionerami? :)

Natomiast znam przynajmniej kilka przypadków automatów, które od dłuższego czasu, mimo wszystko idą do przodu. Da się? Da, ale nie ma łatwo ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach