Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

hhgjhgjhg

Robco

Jakiego brokera wybrać

Recommended Posts

Witam. Od dłuższego czasu interesuje sie rynkiem forex oraz gram na wielu kontach demo. Zresztą z nie najgorszym skutkiem. Teraz chciałbym zacząć grać w realu, ale mam nie wielki środki więc biorę pod uwagę konta mini, czyli: GO4X od 500zł, BOSSA od 1000zł, i Admiral M od 50. O brokerze GO4X naczytałem sie wiele negatywnych komentarzy więc mam wyrobioną nie ciekawą opnie o nim. Więc zastanawiam sie najbardziej nad BOSSA i AM. Jestem początkujący i nie ukrywam, że moją metodą byłoby przynajmniej na początku skalpowanie. Jakiego brokera mi polecicie.

BOSSA - gdy kiedyś testowałem miał blokadę na hedging, więc się nie nadaje, ponieważ nie wystawisz jednocześnie zlecenia sell i buy. Możesz w jednym czasie grać tylko w jedną stronę rynku.

GO4X – spora odległość 5pips od zleceń sellstop, selllimit, buystop i buylimit. Spore SWAPy, ale jeśli nie potrzebujesz przetrzymywać zleceń przez dłuższy czas to GO4X ma całkiem fajną ofertę.

AM – testowałem tylko w wersji demo.

Zarówno BOSSA, jak i Admiral Markets uważam za dobrych brokerów typu MM.

Jeżeli chodzi o funkcję hedgingu, to dla traderów kierunkowych (stanowiących większą część rynkowego ogółu) jest ona zwyczajnie niepotrzebna. Kto zakładający określony kierunek zmiany na rynku miałby się decydować na jednoczesne otwarcie pozycji długiej i krótkiej na tym samym rachunku? Efektywniej jest zamknąć zwyczajnie pozycję i otworzyć kolejną, gdy zdecydujemy, że jej kierunek jest odpowiedni. Zwyczajny hedge na tej samej parze i na tym samym rachunku brokerskim, to nic innego jak droższa opcja zamknięcia pozycji.

Wracając do tematu: obydwaj wskazani brokerzy są godni polecenia.